Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 26, 2013
Image Size
320 KB
Resolution
750×1303
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,546 (6 today)
Favourites
213 (who?)
Comments
47
Downloads
6
×
Secondary by zzettaiiya Secondary by zzettaiiya
I wonder what Red thinks about this situation and Green cheating on him.
Well... Silver is so pretty and sexy and awesome and I bet Red too want to tap him, so he can't be mad at Green xD
Poor Gold.

:iconredraepfaceplz::iconsaysplz:Wanna Polishipping?

Finally I know the differences between gameverse!Gold's hair and Pokespe!Gold's
Add a Comment:
 
:iconacero420:
acero420 Featured By Owner Nov 3, 2014
Red always knows what to say :D
Reply
:iconwolfcrestsox5x:
WolfCrestSox5X Featured By Owner Aug 5, 2014  Hobbyist General Artist
HAHAHA BEST THING EVER LOL
Reply
:iconmatchmakingdove1028:
matchmakingdove1028 Featured By Owner Jun 12, 2014  Student Digital Artist
EVERYONE wants a piece of Silvy! XDD
Reply
:iconcerebrusookami:
CEREBRUSOOKAMI Featured By Owner Mar 19, 2014
LOL red is hillarious..... XD
Reply
:iconkmlau16:
kmlau16 Featured By Owner Dec 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist

I showed this to my brother and guess what he asked me.

"What does irl stand for?"

Reply
:iconflowtail:
Flowtail Featured By Owner Nov 26, 2013
In my head, Red's more like "About time Blue found somebody else to molest, it was getting annoying."
Reply
:iconteffypage:
TeffyPage Featured By Owner Jun 7, 2013
Red: "......"
Gold: Thanks Red, you're the best.
Oh please, Red makes me cry with his "...." (?)
Reply
:iconenthriex:
Enthriex Featured By Owner May 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
Awww hahah poor Gold XD go Red and Gold, make Green and Silver jealous! Gold is such a cutie, Silver shall die of jealousy instead :icondignitylaughplz:
Reply
:iconmiirinny:
Miirinny Featured By Owner Apr 29, 2013  Student General Artist
red: "....... .... .... .. .. .. . ......" "thanks red, you're the best T~T" xD
Reply
:iconillien-chan:
Illien-chan Featured By Owner Apr 27, 2013  Student Traditional Artist
I think Red is just worried over Gold killin himself right now...
Reply
:iconjesslyn-the-cat2000:
Jesslyn-the-Cat2000 Featured By Owner Apr 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
I'D SHIP POLI AND SECONDARY HARD TOO :iconplanningplz:
Reply
:iconbrokenheart-lima:
BrokenHeart-Lima Featured By Owner Apr 27, 2013
Haha I love this (x Gold/Silver is my OTP, but I really love Green/Silver too~
Reply
:iconpiputobi:
PipuTobi Featured By Owner Apr 27, 2013
Biedy Gold ;-;
Reply
:iconpokemoncha:
pokemoncha Featured By Owner Apr 27, 2013  Hobbyist General Artist
go red-sama! let us do polishipping!
Reply
:iconjack-pictures:
jack-pictures Featured By Owner Apr 26, 2013
Poor Gold
Reply
:iconroseblood-wolf:
RoseBlood-Wolf Featured By Owner Apr 26, 2013  Student Digital Artist
Red always gives the best advice!
Reply
:iconxoes:
xoes Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
soooo cute hahaha ♥
Reply
:iconichiibi-desu:
Ichiibi-desu Featured By Owner Apr 26, 2013
OMFG ....RED..
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT!
OK, I'M DEAD RIGHT NOW.
AHAHAGSJKHSLKJD—L
:iconovariesplz:
-rolling away still couldn't stop laughing-
Reply
:iconfeathers-for-61:
Feathers-for-61 Featured By Owner Apr 26, 2013  Student General Artist
ahhhhhhh~ lol xD how lovely~

I did a secondary shipping picture once... GReen was taking Silver from behind. xD lololololol

I have to say though i love this mostly because of Gold and Red's little interaction. Soooo cute~
Reply
:iconsh0ta-len-kagamine:
Sh0ta-Len-Kagamine Featured By Owner Apr 26, 2013  Student
SECONDARY SHIPPING :iconsqueeeeplz:
Reply
:iconbekkidarliin:
BekkiDarliin Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Writer
:D I love this!!! <333
Reply
:iconyellow--arrow:
Yellow--Arrow Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
TAK, POLISHIPPING :heart:
Reply
:iconxxlillydawnxx:
XxLillydawnxX Featured By Owner Apr 26, 2013  Student Digital Artist
You should read my fanfic. Secondary Metals. Preciousmetal and Secondary. :P
Reply
:iconzzettaiiya:
zzettaiiya Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Oh I will! Gimme a link please~~~ <3
Reply
:iconxxlillydawnxx:
XxLillydawnxX Featured By Owner Apr 26, 2013  Student Digital Artist
Here you go~ It's still in progress and only 2 chapters are out ^^; sorry about that. It's my first fanfic and it's really crappy.
Oh well I hope you enjoy~
Reply
:iconxxlillydawnxx:
XxLillydawnxX Featured By Owner Apr 26, 2013  Student Digital Artist
and I forgot the link.
How stupid of me.
[link]
Reply
:iconmiss--liberty:
Miss--Liberty Featured By Owner Apr 26, 2013  Student Writer
OH MY GOD JKSDHASKJDHAKDSJASHDKJASDHKASJHASKJDH
SECONDARY AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
you have no idea how much I love this kYA ;A; <3
and as always your drawings are LOVELY.
Reply
:icontenshimare:
TenshiMare Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
you can always count on red
Reply
:iconfirehorse6:
firehorse6 Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist General Artist
oh wait i didnt notice the title OTL nevermind my question
Reply
:iconfirehorse6:
firehorse6 Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist General Artist
I know ive said this before but I LOVE HOW U DRAW SILVER
Gawd they all look amazing!!
What's the game version of secondaryshipping? Its damn sexy ;3:
Oh red how thoughtful of u :iconohstopityouplz:
Reply
:iconzzettaiiya:
zzettaiiya Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
haha oh my xD
I have no idea what game verse secondary and poli are called ;___;
Reply
:iconfirehorse6:
firehorse6 Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist General Artist
Meh both versions are sexy anyways xD
Reply
:iconmeruna-chan:
Meruna-chan Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
I'm sure Red would try and kill Silver if it wasn't for Gold XD

one of my major headcanons for Red is "Super possesive uke" x3
Reply
:iconzzettaiiya:
zzettaiiya Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
yeah Red sometimes can be yandere-ish xD

aw yeah it's my headcanon, too >:3
and... just imagine Red uke forcing Green seme to sex
just
hnnnng
Reply
:iconmeruna-chan:
Meruna-chan Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
yeah XD
just being all;

Red: Green~ fuck me! >:I
Green: No, Red, I'm tired...
Red: GREEN!!
Green: *sigh*
Red: FUCK ME!!
Green: FINE! I give up
~epic sex happened~
Reply
:iconzzettaiiya:
zzettaiiya Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
I need a fanfic now :iconotlplz:
But there's no fics with such good plot XD ;______________;
Reply
:iconmeruna-chan:
Meruna-chan Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Make it yourself!~ :dummy:
Reply
:iconzzettaiiya:
zzettaiiya Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
I suck at writing
so
I'll just wait for someone to write it XD
Reply
:iconmeruna-chan:
Meruna-chan Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
One day I might...
Once I get better at writing x3
Reply
:iconemi-kittie:
Emi-Kittie Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
awh poor goldiepoo XD Imgonnacallhimbutterbecausegoldisbutterandyeahskydoesminecraftheheheh
Reply
:iconzzettaiiya:
zzettaiiya Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
amg XD
waht XDDDD
Reply
:icondevikel:
Devikel Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Writer
Lolz XD Red. Pat pat.. XD
Reply
:iconrivalkamon:
RivalKamon Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist
Pfft, who doesn't want a peice of that redhead~ :iconpervysilverplz:

And then you sit there and ship all four shippings xD
Reply
:iconzzettaiiya:
zzettaiiya Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
oh yes those FIVE (+Imperialshipping, Green x Gold) shippings are like one, awesome big ship XD It's almost a foursome.
And I ship Green x Gold x Silver threesome but it have no name duh.
Reply
:iconrivalkamon:
RivalKamon Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist
Almost? Why not just call it a foursome~ :iconpervysilverplz: :iconpervygoldplz: :icondatgreenplz: :iconpervyred-plz: (couldn't find a pervygreen one OTL)
Reply
:iconzzettaiiya:
zzettaiiya Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
:iconpervygurinplz: mwahah
Reply
:iconrivalkamon:
RivalKamon Featured By Owner Apr 26, 2013  Hobbyist
XD oh~ thanks~
Reply
Add a Comment: